Всім відомо що співпраця з існуючим клієнтом дешевша ніж залучення нового. Будьте клієнтоорієнтованими, не залишайте своїх ключових партнерів на призволяще. Поясніть ситуцію, як вони можуть далі з Вами співпрацювати і розвиватись разом з Вами.
- Обдзвоніть клієнтську базу та повідомте про зміни у своїй роботі. Клієнти навіть якщо зараз не будуть Вам оплачувати кошти, запам'ятають Вас, як надійного партнера.
- Запропонуйте вигідні пропозиції на період карантину. Зробіть акцію, подарунок чи знижку. Розробіть програму лояльності, а також умови для Безкоштовної доставки
- Якщо у Вас немає власного складу домовтесь про продаж запчастин по дропшипінгу. Зараз багато постачальників готові відправляти товар відразу клієнту, а Ви можете заробляти націнку за залучення клієнта.
- Ваша команда - це справжнє багатство вашого бізнесу. Не дайте їй розпастися, не звільняйте працівників на час карантину, а допоможіть їм організувати робочий процес у себе вдома. Проводити наради віддалено та безкоштовно можна у програмі Zoom. Спілкуватися з колегами можна в онлайн чатах в Telegram чи Viber. Слідкувати за ефективністю можна через TimeDoctor, Yaware та інши засоби обліку часу працівників.
|
Немає коментарів:
Дописати коментар